View Profile - crocodile (crocodile)

crocodile Avatar
crocodile
Master Alchemist
*
Send Message
Username: crocodile Last Online: Oct 18, 2017 13:49:30 GMT -6
(0) Online    (0) Offline Friends are members that are following each other.

Shoutbox

HiroTenkai Avatar
HiroTenkai: Is there someone on the forums who makes Signatures and Avatars? Oct 16, 2017 2:49:37 GMT -6
HiroTenkai Avatar
HiroTenkai: Searching thru the threads as I ask this btw. Oct 16, 2017 2:50:06 GMT -6
LeoLeWolferoux Avatar
LeoLeWolferoux: I believe makes them Oct 16, 2017 7:32:41 GMT -6
LeoLeWolferoux Avatar
LeoLeWolferoux: At least siggys anyway. Dunno about avatars. Oct 16, 2017 7:33:01 GMT -6
XombieMike Avatar
XombieMike: My apologies for Bloodless not attacking more often. I'm very busy with my work. Oct 16, 2017 15:32:46 GMT -6
HiroTenkai Avatar
HiroTenkai: Its all good it actually gives folks more time to respond imo Oct 16, 2017 15:35:49 GMT -6
lovelydumpling Avatar
lovelydumpling: You've had a crazy good streak against Bloodless~! Oct 16, 2017 16:08:58 GMT -6
HiroTenkai Avatar
HiroTenkai: I guess. I am waiting to fall on my face soon though. Oct 16, 2017 16:50:19 GMT -6
XombieMike Avatar
XombieMike: Ok, I'm home! Oct 16, 2017 16:53:48 GMT -6
HiroTenkai Avatar
HiroTenkai: Welcome home. Oct 16, 2017 19:41:38 GMT -6
Sunraiser Avatar
Sunraiser: :3 Oct 16, 2017 22:00:22 GMT -6
HiroTenkai Avatar
HiroTenkai: Good night all Oct 17, 2017 5:47:41 GMT -6
Stripey Avatar
Stripey: Goodnight, brave warrior! O: Oct 17, 2017 6:23:53 GMT -6 *
LeoLeWolferoux Avatar
LeoLeWolferoux: Night, Hiro~ Oct 17, 2017 8:01:53 GMT -6
Galamoth Avatar
Galamoth: www.youtube.com/watch?v=D2KVGNVVjVk Oct 17, 2017 17:39:13 GMT -6
ClearAzure Avatar
ClearAzure: I like the comment about 8:13 in that video: Maxim "Have at you!", Juste "kthxbye" Oct 17, 2017 18:23:17 GMT -6
HiroTenkai Avatar
HiroTenkai: lol not doing so hot in the contest now rofl Oct 18, 2017 3:00:48 GMT -6
Sunraiser Avatar
Sunraiser: W00t! Just landed a crit + max dmg! :3 Oct 18, 2017 12:13:56 GMT -6
purifyweirdsoul Avatar
purifyweirdsoul: Oh cool, I've got 1999 posts *plays the Prince song* Oct 18, 2017 15:36:16 GMT -6
Sunraiser Avatar
Sunraiser: Lol, wow, Brent. XD <3 Oct 18, 2017 15:58:31 GMT -6